+38(056) 377-45-55
+38(044) 586-43-20
г. Днепр, пр. Александра Поля, 36, оф.1
г. Киев, ул. Бориспольская 9, корп.8 оф.318
Ми пропонуємо виключно те, на чому знаємося.
Українське є добре, і добре, що є!
 
Поиск по каталогу
 

 Системные строительные материалы для ремонта железобетонных конструкций. Схема. Подробнее 

 Системные строительные материалы для ремонта железобетонных конструкций. Схема.

 

 
ООО НПП "Крок"


+38(056) 377-45-55
+38(044) 586-43-20

Материалы для обустройства... / Рекомендації по застосуванню "СІЛОН" - Деформационный шов

ДЕРЖАВНА СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ

"УКРАВТОДОР"

НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРОК"

 

УЗГОДЖЕНО

Перший заступник голови

Державної служби

Автомобільних доріг України

"УКРАВТОДОР"

_______________М.Д.Климпуш

"_____"_______________2002 р.

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор НВП "КРОК"

________________ В.Е.Зема

 

"_____"_______________2002 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ

по влаштуванню деформаційного шва

за допомогою полімерних композицій "СІлон"

 

 

УЗГОДЖЕНО

 

РОЗРОБЛЕНО

Начальник Управління

науково - технічної

політики "УКРАВТОДОР"

_____________Є.Д.Прусенко

"___"____________2002 р

Професор НТУ

________________А.О.Шкуратовський

"____"____________2002 р.

 

 

Головний метролог

"УКРАВТОДОР"

_______________Т.В.Хрипушина

"______"____________2002 р.

Директор з наукової роботи

НВП "КРОК"

______________Ю.Р.Колесник

"______"____________2002 р.

 

 

м. Київ

ЗМІСТ

 

 

Вступ

 

1

Загальні положення

 

2

Пропонована конструкція щебеневого деформаційного шва

 

3

Вимоги для матеріалів і виробів

 

4

Технологія виконання робіт

 

5

Необхідні інструменти та обладнання

 

6

Контроль якості робіт

 

7

Вимоги безпеки з охорони праці та навколишнього природного середовища

 

8

Транспортування і збереження полімерних композицій "Сілон"

 

ВСТУП

Деформаційні шви автодорожніх мостів - важливі елементи проїзної частини, що забезпечують плавний і безпечний проїзд з однієї прогонової будови на іншу. Проїзна частина мостів знаходиться в тяжких умовах експлуатації. На неї безпосередньо впливають різні атмосферні опади . Вона в більшому ступені, ніж сама прогонова будова, прогрівається влітку і має більш низьку від'ємну температуру взимку, зазнає більшої кількості коливань температури, що проходить крізь 0°С. Покриття проїзної частини, а також деформаційні шви під час ожеледі обробляються спеціальними хімікатами, на них постійно діють значні навантаження.

Небезпека руйнування проїзної частини посилюється ще й наявністю великої кількості стикових з'єднань і сполучень, відкритих для дії як атмосферних, так і силових факторів. Це сполучення її конструктивних шарів з тротуарами і деформаційними швами, стики в тротуарах, бордюрах і елементах деформаційних швів, а також вузли сполучення деформаційних швів з тротуарами. Деформаційні шви і вузли сполучення з тротуарами, бордюром і конструктивними шарами проїзної частини - найбільш уразливі міста. Крім того, в швах зосереджуються лінійні деформації прогонових будов, що, в свою чергу, супроводжується істотним підвищенням напруги в елементах, появою в матеріалі значних деформацій, а також складними кінематичними взаємодіями різних елементів між собою.

Зростання інтенсивності руху автомобілів на дорогах і мостах, особливо в районах розташування великих міст, тенденція до зростання осьових навантажень від транспортних засобів, застосування в мостобудуванні легких та гнучких споруд зі значними прогинами від тимчасового навантаження - все це пред'являє до конструкцій деформаційних швів особливо високі вимоги. Деформаційні шви повинні задовольняти нормативам надійності, довговічності, а також естетичним, технологічним і експлуатаційним вимогам.

У зв'язку з викладеними вище проблемами що пов'язані з будівництвом і експлуатацією такого важливого елементу, як деформаційний шов, пропонується конструкція деформаційний шов закритого типу, який влаштовують по холодній технології з суміші полімерної композиції "Сілон" за ТУ У В 2.7-24.1-31911658.002-2002  і мінерального заповнювача (кубовидного однофракційного щебеню вивержених гірських порід). Конструктивні параметри еластомерно-мінерального заповнення шва приймають в залежності від значення розрахункових переміщень прогонових будов від дії тимчасових навантажень, температури довкілля та реологічних властивостей матеріалу прогонових будов.

Рекомендації розроблені на підставі наступних нормативних документів:

  • Пособие по разработке проектов организаций строительства и проектов производства работ к ДБН А.3.1-5-96 "Организация строительного производства". К.1997.
  • ТУ У В. 2.7-24.1-31911658.002-2002. Полімерні композиції "Сілон".

 

1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Конструкція деформаційного шва з еластомерно-щебеневим заповненням рекомендується для застосування в мостових спорудах на автомобільних дорогах при горизонтальних розрахункових переміщеннях кінцевих ділянок прогінних будов від 10 до 30 мм.

За розрахункове переміщення прийнята сума температурних переміщень (від розрахункової від`ємної до розрахункової додатної температур конструкції), переміщення від тривалих деформацій (від повзучості і усадки) і від тимчасового навантаження , тобто :

При < 10 мм раціонально застосування більш простих конструкцій.

Конструкцію шва застосовують в мостах, розташованих на прямих та кривих перетинах (кут до 60°) в кліматичних районах з середньою температурою повітря найбільш холодної п¢ятиднівки з забезпеченням 0,92 не нижче мінус 35°С.

Конструкція шва являє собою шов деформаційний закритого типу, влаштований по холодній технології із суміші полімерної композиції "Сілон 201" або "Сілон 202" і мінерального заповнювача (кубовидного однофракційного щебеня).

 

2 ПРОПОНОВАНА КОНСТРУКЦІЯ ЩЕБЕНЕВО-ЕЛАСТОМЕРНОГО ДЕФОРМАЦІЙНОГО ШВА.

В основу роботи цієї конструкції покладено принцип стиску та розтягу ущільненого щебеневого прошарку за рахунок зменшення або збільшення відстані між щебінками, та пружних деформацій полімерного заповнення між ними без зміни товщини шару під дією стискаючих сил і вертикальної дії навантаження. Ця рухомість складає 0,1 - 0,5 мм в залежності від фракції щебеню та об`єму полімеру. Заповнення простору між щебінками в пропонованій конструкції виконано полімерною композицією "Сілон 201" або "Сілон 202".

Пропонована конструкція щебеневого шва (рис.1) складається з наступних конструктивних елементів:

  • асфальтобетонне покриття з армуючою сіткою із геотекстилю;
  • розділяюча прокладка з пергаміну, поліетилену чи іншого матеріалу;
  • мінерально-еластомерне заповнення (щебінь, оброблений силіконом);
  • підстиляючий (захисний) шар;
  • металевий лист з фіксатором;
  • гідроізоляція;
  • лоток з пеньковим канатом (або іншим дренуючим матеріалом).

Пружне заповнення деформаційного шва представляє собою суміш фракціонованого кубовидного щебеню з твердих гірських порід з полімерною композицією "Сілон", яка має підвищену морозо- і термостійкість, гарну еластичність, високі діелектричні показники, атмосферо-, волого -, і озоностійкість, біологічну інертність. Полімерна композиція "Сілон" має дві частини:  композиційна складова та затверджувальна складова, які постачаються комплексно в масовому співвідношенні 100:5 відповідно( дивись ТУ У В 2.7-24.1-31911658.002-2002). Затверджувальна складова - каталізатор холодного затверджування для кремнійорганічних герметизуючих матеріалів за ТУ 38.303-04-05.

Для виготовлення шва використовується промитий та просушений щебінь. Він не повинен містить слідів нафтопродуктів та пилу. Мінерально-єластомерний заповнювач виготовляється шляхом механічного змішування наважок щебеня и "Сілона" в співвідношенні 2 : 1.

Перед застосуванням в композиційну складову додається затверджувальна складова. За одну операцію необхідно змішувати 10 кг композиційної складової та 500 мл затверджувача. Полімерну композицію ретельно перемішують за допомогою механічних приладів протягом (10...15) хв.

При необхідності застосування більш текучої композиції компаунди розбавляють бензином „галоша".

Матеріали на основі кремнійорганічних компаундів можуть застосовуватись на місці використання і не вимагають для цього спеціального обладнання. Після твердіння сілоксанова композиція, що застосовується у якості шару, що заклеює, здатна механічно деформуватися. Заповнювач укладається безпосередньо на шар гідроізоляції або на її захисний шар, якщо його улаштовують.

Для запобігання потрапляння води в зазор між прогоновими будовами, над зазором влаштовується перекриваюча конструкція.

Перекриваючою конструкцією є мембрана - металевий лист, товщиною 6-10 мм, в залежності від величини температурного зазору. Для запобігання його зсуву під час дії горизонтального навантаження від руху автомобілів, до нього приварено фіксатор - металеву пластину або окремі штирі з арматури класу А-I (3-4 на 1 м довжини пластини). Довжина перекриваючого листа повинна бути не менше двох ширин стику, в даному випадку вона складає - 30 см.

Лоток може бути виповненим з листа латуні або з тканини, обробленої водовідштовхуючим складом. Лоток приклеюють до несучих конструкцій клеєм, сумісним з матеріалом обробки лотка.

Водовідвід забезпечується улаштуванням гідроізоляції, краї якої заведено в зазор між прогінними будовами, дренажу та дренажних трубок в біля шовній зоні. Вода, завдяки їй, потрапляє в лоток по якому і відводиться за межі мостової конструкції. В лоток вкладають пеньковий канат, оброблений антисептиком. Його призначення - запобігання потрапляння бруду в лоток і втягнення в себе води, якщо лоток неспроможен вчасно її відвести. Замість пенькового канату можливе застосування іншого дренуючого матеріалу.

Конструкція деформаційного шва

Рис. 1. Конструкція деформаційного шва:

1 - шар асфальтобетону, армований геотекстилем; 2 - мінерально-еластомерне заповнення; 3 - перекривний металевий лист; 4 - відділяюча прокладка; 5 - лоток компенсатора; 6 - розділяючи прокладка; 7 - гідроізоляція; 8 - заповнення лотка.

 

Основні параметри і характеристики шва вказані в табл. 1.

        Таблиця 1

Параметри шва

Величина розрахункових переміщень кінців балок в шві, мм

20

25

30

Ширина шва, А, мм

400±10

500±10

600±10

Глибина шва, h, мм

(70 - 80)±5

(80 - 100)±5

100

Поперечний ухил (від вісі мосту до країв проїзної частини) %

20

20

20

Зазор, що перекриває шов, а, мм

30±5

405

405

Сталева пластина для перекриття зазору 10006мм, шириною мм

 

150

 

175

 

200

Відділяюча прокладка над пластиною, шириною мм

200

250

250

При переміщеннях кінців балок більш 30 мм застосовують деформаційний шов з іншими параметрами або іншого типу.

Розміри конструктивних елементів деформаційного шва наведені в табл. 2.

   Таблиця 2

Прогін балки L, м

Переміщен-ня ,мм

Ширина шва, мм, при фракціях щебеню, мм

Ширина кришки, мм

Ширина розпод. шару, мм

Констр. товщина шва, см

5-20

20-30

30-40

6

6

250

375

420

90

400

45

9

9

375

562

630

90

600

65

12

9

375

562

630

90

600

65

15

10

417

625

700

100

667

70

18

11

458

687

770

105

733

75

21

14

583

75

980

110

933

100

24

15

625

937

1050

110

1000

110

33

18

750

1120

1250

120

1200

125

 

3 ВИМОГИ ДО МАТЕРІАЛІВ І ВИРОБІВ

Деформаційний шов виготовляється на мосту з двохстороннім ухилом у розмірі 20% від середини до тротуарів по холодній технології на всю ширину прогінної будови. У випадку влаштування металевого компенсатора для заповнення петлі компенсатора в шві застосовують ущільнення із пеньки (мотузка, канат), герниту, пароізолу і інш., які зверху заливають мастикою. Зверху над зазором ( мастикою) вкладають перекриваючий сталевий лист на рівні захисного шару бетону. Перекриваючий сталевий лист шириною 150 - 200 мм виготовляють окремими елементами довжиною 1 м (для забезпечення їх щільного прилягання до поверхні бетону) із сталі марки ВСт5 або ВСт3. Фіксуючі штирі Æ20 мм або пластини шириною 20 мм повинні бути приварені до перекриваючого листа і виготовлені з тої самої сталі, що і листи. Кількість штирів на один лист довжиною 1 м - 3-4 шт. При встановлені листа на шар мастики штир утоплюється. Прокатна сталь з фіксованими штирями, що поступає на будівництво, при вхідному контролі підлягає обов'язковому зовнішньому огляду і замірам. Замірюють довжину, ширину і товщину сталевих листів, кількість і ширину фіксуючих штирів. Перевіряють відсутність місцевої і загальної кривизни пластин, і ржі (допустимий поверхневий наліт, який легко видаляється металевими щітками). Перекривний металевий лист попереджає потрапляння щебеню в зазор під час роботи по влаштуванню шва і в процесі експлуатації. Відділяючу прокладку шириною 250 мм виготовляють з двох шарів пергаміну або еластомеру (гумова стрічка товщиною 1-2 мм) для виключення зчеплення бетону шва з перекриваючим листом. Для влаштування вирівнюючого і захисного шару гідроізоляції застосовують важкий дрібнозернистий бетон: водоцементне відношення не вище 0,42; клас по міцності  на стиск не нижче В30.

В бетон вводять газоутворюючі і пластифікуючи добавки; введення хімічних добавок - прискорювачів твердіння, що можуть призвести до появи корозії бетону і арматури не допускається. Бетон захисного шару укладають картами з розміром карти по діагоналі до 4,0м. До початку виконання гідроізоляційних робіт міцність бетону вирівнюючого шару повинна бути не менше 10 МПа.

До початку вкладання асфальтобетонного покриття бетон захисного шару повинен набрати міцність не менше 70% від проектної. Для ґрунтування бетонної поверхні перед укладанням ізоляції або покриття застосовують розчин бітуму нафтового марки БН70/30 (БНIV) або БН90/10 (БНV) в керосині (або бензині А - 76) у співвідношенні 1:3 - 1:4. Ґрунтовку можна готувати на місті роботи, для чого рідкий зневодений бітум нагрівають до +120°С і при температурі до +90°С вливають тонким струменем в ємність (бочку з кришкою, флягу) з керосином (або бензином). Можливе використання холодної ґрунтовки.

Для заповнення штраби шва застосовують кубовидний однофракційний щебінь природних гірських порід (базальт, великозернистий піщаник, габро або граніт), марка міцності 120МПа. Розмір зерен - 15 - 20мм, при глибині штраби до 100 мм і 20 - 25 мм при глибині більш 100 мм.

Для поверхневого шару зони шва застосовують гранітні висівки фракцією 5 мм. Щебінь приготовляють на щебзаводі, де його промивають, просіюють, сортирують і упаковують в мішки.

На мосту перед вкладанням в штрабу шва щебінь ще раз обробляють: просіюють через контрольне сито з розміром отворів №15 і №20;

У якості в¢яжучого для обробки щебеню застосовують полімерні композиції "Сілон"

 

4 ТЕХНОЛОГІЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ

Роботи по влаштуванню шва ведуть в суху погоду при температурі повітря не нижче +5°С, виконуючи їх зразу по всій ширині мосту з організацією руху по об'їзному шляху або почергово на половині проїзної частини з тимчасовим переключенням руху на другу половину мосту. При цьому ширина стрічки для руху транспортних засобів повинна бути не менше 3м, а ділянки що ремонтується - перевищувати половину ширини габариту (Г) мосту.

Рух автомобілів по відремонтованій ділянці мосту дозволяється через 6 годин після закінчення робіт.

Роботи розпочинають з підготовки бетону плити проїзної частини в біля шовній зоні. Поверхню шпаклюють полімерним розчином та вирівнюють. Улаштовують гідроізоляцію плити проїзної частини по всій довжині прольоту за виключенням біля шовної зони на кінцевих ділянках прогінних будов довжиною біля 1м.

Для випадку влаштування шва взамін існуючої конструкції при ремонті моста послідовність робіт по влаштуванню наступна:

  • розмітка місця розташування шва на проїзній частині мосту;
  • видалення всіх шарів одягу на ширині 1,2 м за допомогою наріжчика швів і відбійних молотків;
  • ремонт (за необхідністю) дефектної поверхні бетону на прилягаючих до шва кінцевих ділянках прогінних будов;
  • встановлення і герметизація компенсатора на всю довжину шва і на довжину захватки, якщо шов ремонтується за декілька етапів; (якщо встановлюють лоток компенсатора шва з тканини, обробленої попередньо з двох сторін силіконом, його приклеюють до бетонної основи (плити проїзної частини) силіконовим герметиком ЕКП-102. Витрати силікону 0,150кг/м2);
  • підготовка поверхні вирівнюючого шару і укладання гідроізоляції в зоні шва з заведенням її в петлю компенсатора на 100мм, та перекриваючи гідроізоляцію плити проїзної частини на 200-250мм;
  • заповнення петлі компенсатора на глибину 5 - 10 см пеньковим канатом (гернитом);
  • заливка мастики в щілі зазору;
  • влаштування захисного шару гідроізоляції (якщо він улаштовується на проїзній частині мосту);
  • встановлення елементів перекриваючої пластини вздовж шва з фіксацією елементів штирями (упорами);
  • очищання і сушіння поверхні захисного шару і кромок покриття гарячим повітрям;
  • ґрунтування всіх поверхонь шва;
  • укладання відділяючої прокладки зверху сталевої пластини над зазором шва на тонкий шар мастики; Відділяючу прокладку шириною 350 мм виготовляють з двох шарів пергаміну або еластомеру (гумова стрічка товщиною 1-2 мм) для виключення зчеплення заповнення шва з перекриваючим листом.
  • укладання над відділяючою прокладкою захисної стрічки (пергамін, руберойд) вздовж шва ;
  • по кінцям шва розмічають положення відділяючої прокладки;
  • вкладають в нішу асфальтобетон одночасно з допоміжним шаром покриття проїзної частини прогінної будови та його ущільнення;
  • розмічають зверху покриття шва і границі захисної стрічки;
  • вирізають ділянку покриття до захисного шару на ширині А (розмір майбутньої засипки), видаляють і захисну стрічку, виправляють положення відділяючої прокладки над сталевим листом;
  • очищають шов (кромки асфальтобетонного покриття і захисного шару) перед заповненням штраби еластомерно-мінеральним складом;
  • обробка поверхні бетону і асфальту еластомерною ґрунтовкою;
  • укладання шару еластомерно-мінерального складу (щебеню, попередньо змішаного на будівельному майданчику в бетономішалці з кремнійорганічною сполукою. У якості в¢яжучого для обробки щебеню застосовують полімерні композиції "Сілон 201" або "Сілон 202" в кількості 50% від маси щебеню) на глибину, рівну товщині деформаційного шва. Приготування мінерально-полімерної композиції заповнення шва виконується в бетонозмішувачі на будівельному майданчику. Перемішування суміші має виконуватись протягом 10....15 хвилин. На час полімеризації бетону деформаційні шви перекривають переїзними містками для забезпечення руху технологічного транспорту.
  • після полімеризації матеріалу (біля 6 год. в залежності від температури довкілля) укладають відділяючу прокладку (шар пергаміну, толя або руберойду) та укладають і ущільнюють асфальтобетон покриття проїзної частини марок Б, В з вмістом щебеню 45-50 % з геотекстильною сіткою армування;
  • готовий шов відкривають для руху транспортних засобів.

Послідовність влаштування шва для випадку нового будівництва:

  • оформлення кінцевих ділянок прогінних будов в зоні шва, закріплення компенсатору лоткової форми і вкладання гідроізоляційного шару згідно з проектом;
  • поверх гідроізоляції вкладають бетонний захисний шар армований сіткою на ширині 30 см з чарунками 100x100 з діаметром 6 мм (якщо це передбачено проектом);
  • зазор в рівні захисного шару утворюють встановленням опалубочного бруска або пенопласту, або нарізкою;
  • встановлюють на тонкий шар мастики сталеві пластини (листи) з фіксацією їх упорами;
  • вкладають відділяючу прокладку зверху сталевих пластин над зазором шва;
  • далі повторюють всі операції, вказані вище.

Конструкцію деформаційного шва встановлюють на всю ширину прогінної будови. З торців шва (поверхні які виходять на фасад) шов закривають сталевим листом, закріплених в шарах дорожнього одягу. В зоні тротуарів товщина засипки може відрізнятися. Для випадку влаштування шва на мосту, що експлуатується з підвищеними тротуарами розрив в рівні тротуарних плит перекривають сталевим листом.

При прийманні конструкцій деформаційного шва в експлуатацію контролюють геометричні розміри шва:

ширину заповнення, А;

глибину шва, h;

ширину зазору, еластомерно-мінеральним складом.

5 НЕОБХІДНІ ІНСТРУМЕНТИ ТА  ОБЛАДНАННЯ

Для влаштування конструкції шва використовують механізми, вказані в таблиці 3.

       Таблиця 3

Назва механізму

Технічна характеристика

Призначення

1

2

3

Дисковий наріжник з кон-сольним розташуванням диску

Глибина нарізки до 165 мм

Нарізка щілей в шарах дорожнього одягу і швах

Компресорна установка з молотками пневматичними

Витрата повітря - 5м3/хв., робочий тиск 0,5МПа, маса - 2,75 т

Руйнування шарів а/б покриття і ц/б захисного вирівнюючого при ремонті

Електростанція

Потужність - 8 - 10 кВа., напруга - 230 - 400 В

Електроенергія для мішалки і наріжника

Бетонозмішувач

Об`єм замісу - 250 л, час перемішування - 45 с, маса - 1,17 т

Приготування бетонної суміші для вирівнюючого і захисного шарів

Віброрейка

Продуктивність -

80 м2/год., ширина захвата - 1,5 м, маса - 45 кг

Ущільнення і вирівнювання бетонної суміші вирівнюючого і захисного шарів

Каток самохідний вібра-ційний двохвальцевий

Ширина стрічки ущільнення 1400 мм, кількість вальців - 2 шт., маса - 8 - 10 т

Ущільнення а/б покриття

Ручний заливник

Ємність до 20 кг

Розлив мастики

 

6 ВИМОГИ БЕЗПЕКИ

При виконанні робіт слід виконувати вимоги безпеки згідно з нормативними документами. При роботі з виробами шву не вимагається спеціальних засобів захисту.

До робіт по влаштуванні конструкції шва допускаються робітники не молодше 18 років, які пройшли медогляд, а також навчання і інструктаж з безпеки праці. До роботи з механізмами, які використовуються при влаштуванні конструкції шва, допускаються робітники, які мають право роботи з цими машинами. Місця робіт повинні бути обладнані згідно з правилами виробничої санітарії та гігієни робочих: аптечками з набором медикаментів, бинтів і засобами проти опіків та травм, а також умивальниками з холодною і гарячою водою, милом і простирадлами;

Повинні бути відведені місця для прийняття їжі і відпочинку робітників.

При роботі з бітумними матеріалами необхідно виконувати слідуючи правила техніки безпеки і охорони праці:

 

7 ЗАХОДИ З ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ

При влаштуванні конструкції шва слід виконувати рекомендації, які вказані в" інструкції по охороні навколишнього середовища при будівництві, ремонті і утриманні автомобільних доріг", а також вимоги діючих законодавчих актів, директивних і нормативних документів:

  • не допускати забруднення місцевості і води поблизу об'єкту горюче-мастильними і іншими матеріалами;
  • забруднені протирочні матеріали та невикористані сполуки повинні зберігатися в герметичних ємностях, а по закінченню робіт повинні знищуватись в спеціально відведених місцях за згодою з місцевою санепідемстанцією

 

8 ТРАНСПОРТУВАННЯ І ЗБЕРІГАННЯ ПОЛІМЕРНИХ КОМПОЗИЦІЙ "СІЛОН"

Полімерні композиції в герметично закритій тарі транспортують у критих транспортних засобах усіма видами транспорту за температури не нижчої ніж мінус 20 0С и не вищої плюс 35 0С у відповідності з правилами перевезення вантажів, що діють на даному виді транспорту, а також відповідно до вимог ГОСТ 9980.5, ДБН Г.1-4, НАПБ А.01.001.Тара з полімерною композицією може бути сформована в транспортні пакети відповідно до вимог ГОСТ 24597, ГОСТ 26663.

При навантаженні та розвантаженні полімерної композиції, що упакована в тару, в транспортний засіб треба дотримуватись вимог ГОСТ 12.3.009. Полімерні композиції в герметично закритій тарі зберігають у сухому провітрюваному приміщенні за температури не нижчої ніж мінус 20 0С и не вищої ніж плюс 25 0С у відповідності до вимог ГОСТ 9980.5, ДБН Г.1-4, НАПБ А.01.001.

При транспортуванні і збереженні полімерної композиції треба уникати контактів з речовинами, що можуть викликати ушкодження  тари чи погіршення властивостей полімерних композицій.

На робочих місцях полімерні композиції зберігають у закритій тарі в кількості, що не перевищує змінного вироблення.

 

 

 



Copyright© Научно-производственное предприятие "КРОК", 2007-2018